Wij maken de routes extra leuk door een interactief spelelement en beleving toe te voegen. Middels interactieve paaltjes en een app op Smartphone of op een geplaatste zuil, speel je de leukste spellen. Verzamel puzzelstukjes, doe de quizvragen of maak van de Smartroute een hardlooproute. Langs de route plaatsen wij SmartStone objecten, die op afstand met elkaar communiceren. Iedereen die een spel of training wil doen kan, met de bijbehorende app, een spel spelen door naar de verschillende SmartStones te wandelen of te rennen. De app ziet de SmartStones waar je langskomt en geeft feedback met een leuke animatie. In de app kun je jouw voortgang en verzamelde gegevens zien. Heb je ook een zuil met touchscherm geplaatst dan kan je ook spellen spelen zonder Smartphone. Ideaal voor kinderen.
Het is super mooi om op deze manier digitalisering en bewegen te combineren. Waar ik bovendien enthousiast over ben, is dat dit voor alle Bredanaars is. Dus zowel voor fanatieke sporters, als voor bijvoorbeeld kinderen en ouderen
We pakken dit projectmatig aan. We doorlopen een aantal fasen die soms parallel kunnen verlopen. Totaal wordt uitgegaan van een doorlooptijd van 7 – 9 maanden.
We bespreken de doelstelling van de opdrachtgever. Over welke doelgroep(en) gaat het, wat is de locatie. Welke randvoorwaarden zijn er. Denk ook eens aan de mogelijkheid om samen te werken met partners in jou regio. Zet een Smartstone bij een vereniging, wijkgebouw of ondernemer. Willen zij een SmartStone adopteren? Laat de deelnemers punten verzamelen besteedbaar bij de deelnemende organisaties. Zo creeer je echt synergie.
We bepalen het aantal Smartstones en de afstand tot de SmartStones. Kiezen we voor een opstelling met een zuil, waarbij ook spellen aangestuurd kunnen worden zonder Smartphone dan heeft dit invloed op de afstand tussen de SmartStones. we kijken bij het opstellen van de route ook naar veiligheid en infrastructuur,
Kiezen we voor een standaardontwerp of is het wenselijk dat de SmartStones geintegreerd worden in de omgeving of een eigen beeldmerk krijgen.
Zowel de binnen- als de buitenbehuizing wordt in Nederland gefabriceerd. Alle ontwerpen zijn vandalismeproof en weersbestendig.
Door mee te doen aan het Smartmove concept kun je gebruik maken van alle beschikbare spellen in de app. Wil je een spel op maat gemaakt, dan kan dat. Samen ontwerpen en ontwikkelen we dit en passen de app erop aan.
Afhankelijk van de bestaande stroominfrastructuur bepalen we de werkzaamheden voor plaatsing. In samenwerking met jullie installateurs plannen we de installatie.
Na een testfase wordt het tijd de communicatie te starten en kunnen we van start om de eerste feestelijke highscore te zetten.
In Breda is een pilot gestart van 10 paaltjes waarbij bij succesvolle implementatie de route wordt uitgebreid met ongeveer 100 paaltjes. Het doel is om een beweegrondje te creëren met de Singel als blikvanger. Het ‘rondje singel’ moet een begrip worden. De route wordt zo uitgewerkt dat 3 ontmoetingsplekken/ beweeg plekken in de parken verbonden en geschakeld worden. De SmartMove paaltjes in Breda bestaan uit een mooie kegelvormige objecten, die doen denken aan een aanlegpaal voor boten langs de singel.
Gemeente Venray heeft als speerpunt het terugdringen van inactiviteit van kinderen. Op basisschool de Klimboom in Venray zijn daarom rond de buitenruimte 5 interactieve paaltjes geïnstalleerd. Hier kunnen de kinderen na school via de zuil verschillende spellen met elkaar spelen.
Max. bereik per SmartStone
Wij kunnen een SmartStone in bijna iedere gewenste vorm, afmeting of kleur uitvoeren. Ook een logo of gemeentewapen integreren is geen probleem.
LEDS voor animatie en interactie tussen Smartstone en gebruiker
Het brein van de SmartStone is altijd hetzelfde, met als belangrijkste karakteristiek de LED ring die o.a. aangeeft of ie jou heeft gezien. Dit “brein” kan dan in op maat gemaakte, en zelfs in beton geprinte, objecten worden gemonteerd.
SmartStones die kunnen samenwerken
Kies zelf of de besturing van de SmartStones. Bij de zuil is het ideaal dat de gebruiker zijn telefoon niet hoeft te gebruiken. Terwijl je met de telefoon een persoonlijk resultaat kan meten.
We zijn erg blij om te zien hoeveel klanten ons innovatieve productassortiment hebben ontdekt in zo weinig tijd. Van zorginstellingen tot onderwijs. Van gemeentelijke sportaanbieder tot revalidatiecentrum.
En eenmaal klant wordt er vaak extra aangekocht in assortiment of aantal.
Van early adapters tot volgers. Dank voor jullie vertrouwen. Ons netwerk van innovatiespecialisten breidt zo verder uit en door kennisuitwisseling blijven we streven naar hoogwaardige oplossingen.
De app is gratis beschikbaar in de Apple Appstore en op Google Play. Dus iedereen met een Smartphone kan de app downloaden en deelnemen. Maar ook aan de mensen zonder Smartphone en dus zonder app is gedacht. Bijvoorbeeld jonge kinderen of sporters die geen telefoon willen meenemen. Dan kun je kiezen voor een extra SmartMove zuil. Hierop kun je een spel kiezen en spelen zonder dat je een app hoeft hebben. De SmartMove app blijft zich doorontwikkelen met elk nieuw project. Op dit moment zijn er drie spellen standaard beschikbaar:
Zowel het puzzelspel als het quizspel zijn per locatie aanpasbaar. Er kan gekozen worden om ook gebruik te maken van de SmartMove zuil. Als je kiest voor de Smartmove zuil, dan kan er al uit 8 spellen gekozen worden en met de SmartStones in de buurt is het game-on. Van Stoelendans tot landje pik, maar het is ook leuk de SmartStones zelf te bedienen en zo bedenk je je eigen spel.
Berkveld 1
5709 AE Helmond
The Netherlands
Mail: info@embeddedfitness.nl
Tel: +31 (0)6 53 708 878